
Weet jij hoe je data kan inzetten om jouw doelen en die van je organisatie te bereiken? Hoe je verschillende vormen van business intelligence, data en nieuwe technologieën kan toepassen om (sneller) tot betere resultaten te komen? Kortom hoe jij je 'goals' behaalt door middel van data & analytics. Tijdens ons Data & Analytics Event vertellen wij je hier graag meer over.
We hebben een gevarieerd programma met daarin ook aandacht voor technologische ontwikkelingen zoals AI (Artificial Intelligence), ML (Machine Learning) en NLP (Natural Language Processing) gecombineerd met praktische sessies over KPI's, duurzaamheidsdashboards en een interessante klantcase. Tijdens de pauzes en de borrel kun jij natuurlijk al jouw vragen kwijt bij een van onze consultants. Heb je op voorhand al een specifieke vraag (over een van de sessies of over een van onze producten: Qlik, Power BI of TimeXtender), stel hem alvast in het aanmeldformulier.
Het Data & Analytics Event vindt plaats op 15 juni 2023
in het NAC-stadion in Breda.
Bekijk hieronder het programma. We bieden de mogelijkheid om je aan te melden voor het ochtenddeel, het middagdeel of de gehele dag. Wanneer je 's middags of de hele dag aanwezig bent, geef dan aan welke sessies je wilt volgen.
Erik David Johnson (Delegate)
Als IT-professional, onderzoeker en spreker over kunstmatige
intelligentie en taaltechnologie heeft Erik veel inzicht in deze gebieden en is
hij gepassioneerd over het demystificeren en bewustmaken ervan, zowel in
onderzoekskringen als in het bedrijfsleven.
Vincent
van Renesse van Duivenbode (SciSports)
Vincent van Renesse van
Duivenbode is CEO van SciSports en een ervaren SaaS-ondernemer met een passie
voor het schalen van sport-tech bedrijven. Nadat hij in 2018 de sportindustrie
betrad met Inmotio en een fusie met SciSports in 2020, is hij nu op een missie
om van SciSports de industriestandaard voor sportbedrijven te maken door het
go-to platform voor sportdata te creëren, dat inzichten biedt aan gebruikers op
elk niveau van het spel.
Wouter
van Gils
senior data science consultant bij Cmotions
Wouter van Gils is Principal Consultant, Data Scientist en Docent bij
Cmotions, een onderdeel van the Digital Neighbourhood. Hij heeft ruim 20 jaar
ervaring als data professional waarbij het vertalen van business vragen naar
data gedreven oplossingen, het delen van kennis met collega's en het coachen
van belanghebbenden om meer datagedreven te worden speerpunt zijn. Zijn
specialisatie richt zich op NLP, statistische methoden en technieken,
datavisualisatie en stakeholdermanagement. Wouter heeft onder andere gewerkt
voor UWV, KPN, Roche, Rabobank en CZ.
Erik David Johnson (Delegate)
Als IT-professional, onderzoeker en spreker over kunstmatige intelligentie en taaltechnologie heeft Erik veel inzicht in deze gebieden. Op gepassioneerde wijze vertelt hij over de mogelijkheden en onmogelijkheden van kunstmatige intelligentie en taaltechnologie, zowel in onderzoekskringen als in het bedrijfsleven.
Vincent van Renesse van Duivenbode (SciSports)
Vincent van Renesse van Duivenbode is CEO van SciSports en een ervaren SaaS-ondernemer met een passie voor het schalen van sport-tech bedrijven. Nadat hij in 2018 de sportindustrie betrad met Inmotio en een fusie met SciSports in 2020, is hij nu op een missie om van SciSports de industriestandaard voor sportbedrijven te maken door het go-to platform voor sportdata te creëren, dat inzichten biedt aan gebruikers op elk niveau van het spel.
Wouter
van Gils
senior data science consultant bij Cmotions geeft de parallelsessie: NLP (Natural Language Processing)
Wouter
van Gils is Principal Consultant, Data Scientist en Docent bij Cmotions, een
onderdeel van the Digital Neighbourhood. Hij heeft ruim 20 jaar ervaring als
data professional waarbij het vertalen van business vragen naar data gedreven
oplossingen, het delen van kennis met collega's en het coachen van
belanghebbenden om meer datagedreven te worden speerpunt zijn. Zijn
specialisatie richt zich op NLP, statistische methoden en technieken,
datavisualisatie en stakeholdermanagement. Wouter heeft onder andere gewerkt
voor UWV, KPN, Roche, Rabobank en CZ.
Allan Buus Pihl
Solution Provider bij Delegate. Geeft de parallelsessie: Power Platform: Supercharging Data Collection & Quality
Allan Buus Pihl is een uitzonderlijke Solution Provider bij Delegate, met een sterke focus op de transformerende mogelijkheden van het Power Platform. Met een schat aan ervaring van meer dan 10 jaar heeft Allan een diepgaande kennis van deze krachtige toolset opgebouwd. Zijn expertise ligt op het snijvlak van business, IT en strategie, waar hij moeiteloos navigeert door de uitwisseling van ideeën en geïnformeerde besluitvormingsprocessen vergemakkelijkt. Allan's ware passie ligt in het benutten van het enorme potentieel van het Power Platform om digitale transformatie te stimuleren en tastbare bedrijfswaarde te creëren.
Morten Bjerre
Chief Product Officer bij Delegate, geeft de parallelsessie: Supercharging Data Collection & Quality
Morten Bjerre, Chief Product Officer bij Delegate, heeft de afgelopen tien jaar een cruciale rol gespeeld in het stimuleren van positieve digitaliseringsresultaten. Morten's diepgaande kennis van complexe domeinen stelt hem in staat om te focussen op tastbare bedrijfswaarde en door samenwerking en open dialoog aan te moedigen, zorgt hij ervoor dat de gecreëerde Power Platform oplossingen afgestemd zijn op de bedrijfsdoelstellingen en de gewenste resultaten opleveren. Morten heeft met het Power Platform gewerkt sinds de geboorte ervan en gelooft dat het platform meer dan klaar is om kritieke zakelijke uitdagingen op te lossen.
Heine Krog Iversen
Heine Krog Iversen is de oprichter en CEO van TimeXtender. Sinds de oprichting van het bedrijf in 2006 is Heine als chief executive verantwoordelijk voor de transformatie van TimeXtender van een kleine startup tot een van de snelst groeiende softwarebedrijven ter wereld. Heine wordt gedreven door één kerndoel: elke persoon in elke organisatie onmiddellijke toegang geven tot gegevens, voor elke mogelijke use case, zodat ze meer kunnen bereiken door superieure zakelijke beslissingen te nemen met gegevens, verstand en hart.
Duurzaamheidsdashboards gaan een steeds belangrijkere rol innemen
binnen de set van (management) rapportages. Niet alleen vanwege de komst van de
Europese verplichting voor duurzaamheidsrapportage, de CSRD (Corporate
Sustainability Reporting Directive). Maar ook omdat je met de juiste
data-infrastructuur en duurzaamheidsdashboards snel inzichtelijk kan maken waar
efficiency en kostenvoordeel valt te behalen. Twee vliegen in een klap dus.
Een
interactieve sessie over de voordelen en uitdagingen van
duurzaamheidsdashboards en het cruciale belang van een sterke
data-infrastructuur voor het waarborgen van de betrouwbaarheid, nauwkeurigheid
en relevantie van de gegevens die worden gebruikt in duurzaamheidsdashboards.
Tijdens deze workshop, samen met onze host NAC, laten we je graag kennismaken met KPI's. We leggen uit hoe je ze bepaalt en hoe je ze toepast binnen je eigen organisatie. We gaan in op de best practices voor het opstellen van effectieve KPI's en hoe ze je kunnen helpen om je bedrijfsdoelen te bereiken. Je krijgt praktische tips en handvaten die je kunt gebruiken om je eigen KPI's te bepalen, te communiceren en te implementeren binnen de hele organisatie. Na deze sessie begrijp je beter wat KPI's zijn en hoe je ze kunt gebruiken om de prestaties van je organisatie te meten en te verbeteren.
Zijn
jullie al bijgekomen van de buzz rondom ChatGPT? Het lijkt wel alsof alle
blogs die we lezen op dit moment over dit nieuwe taalmodel gaat. En dit terwijl
het NLP werkveld en grootschalige taalmodellen in het bijzonder al best een
tijd waarde toevoegen voor bedrijven.
Tekst is overal: recensies, klantvragen,
logfiles, boeken, transcripties, nieuwsartikelen, dossiers, interview
verslagen… Toch worden dit soort teksten, naast beschikbare gestructureerde
data, nog weinig betrokken bij het beantwoorden van analysevragen.
Waarde
halen uit bestaande tekstuele databronnen in je organisatie klinkt misschien
complex, maar is het niet. Cmotions houdt van concrete toepassingen en
aantoonbare waarde, daarom laten ze je in deze sessie een paar concrete
voorbeelden zien waar je morgen zelf mee kunt starten.
Meer
weten hoe je het maximale uit tekstuele data kan halen om jouw
organisatiedoelstellingen te halen?
Meld je aan voor deze sessie.
Supercharging Data Collection & Quality
Over het Power Platform
Door Morten Bjerre en Allan Buus Pihl van Delegate.
Tijdens deze presentatie geven we u een snelle introductie over het Power Platform (hier is geen voorafgaande ervaring nodig). Daarna demonstreren we hoe het Power Platform de kwaliteit van
uw data sterk kan verhogen! Geïnspireerd door echte uitdagingen van klanten
zullen we eerst demonstreren hoe een Power App kan helpen bij het snel en
efficiënt verzamelen van gegevens binnen uw organisatie; ten tweede zullen we
laten zien hoe de Power App kan worden gebruikt om verkeerde gegevens te
identificeren en de gegevens in het bronsysteem te herstellen. Begin vandaag
nog met het digitaliseren van uw handmatige dataprocessen met het Power
Platform
* Let op: deze sessie wordt in het Engels gegeven!
Stadionstraat 5
4815 NC BREDA
Het NAC stadion, of beter gezegd: het Rat Verlegh Stadion. Het stadion werd officieel in 1996 in gebruik genomen met de naam 'Fujifilm Stadion'. In juli 2006 werd de bijnaam van clubicoon Antoon (Rat) Verlegh verbonden aan de thuishaven van NAC.
PARKEREN
Rond het Rat Verlegh Stadion zijn verschillende mogelijkheden om te parkeren. Buiten wedstrijddagen om zijn P1 aan de voorzijde van het stadion en P5, de grote parkeerplaats achter het stadion, vrij toegankelijk, Mochten deze vol zijn, kun je je auto altijd parkeren bij de Jumbo Foodmarkt.