Dienstverlening en support

Onze dienstverlening is altijd gebaseerd op onze 6 uitgangspunten:

Wij helpen u als team

Voor het leveren van echt goede ondersteuning waarvan u als klant dagelijks te toegevoegde waarde ervaart werkt het principe “single point of contact” in onze beleving niet. Daarom bedienen wij met een team die met elkaar de verantwoordelijkheid en zorg voor uw applicatie(s) hebben.

Wij kennen elk product volledig

Voorwaarde voor goede zorg is vakmanschap. Opdrachtnemer besteed veel tijd en zorg aan expertise op het hoogste niveau. Zowel technisch- als functioneel inhoudelijk.

Openheid en eerlijkheid

Wij doen er alles aan om elke vraag direct te beantwoorden met onze parate kennis, maar ook wij weten bepaalde zaken niet. Dat is in onze ogen geen probleem zolang alle betrokken partijen maar precies weten waar zij aan toen zijn. Weten wij iets niet dan hoort u dat direct en kunt u rekenen op zeer adequate en frequente terugkoppeling.

Wij gebruiken uw ideeën om te verbeteren

Uw input telt en wij streven ernaar elke dag alles een beetje beter te doen, daarom gaan we ook regelmatig met u in gesprek om te bepalen hoe we de dienstverlening nog beter kunnen organiseren.

Wij handelen als mensen en niet als robots

Wij geloven in het automatiseren van processen maar niet in het automatiseren van klantcontact. Daarom heeft u bij ons altijd te maken met mensen en nooit met robots. Scripts, bandjes, keuzemenu’s en rigide beslisbomen zult u bij ons niet tegenkomen.

Uw kosten zijn transparant, voorspelbaar en stabiel

Wij begrijpen dat u geen financiële verrassingen wenst. Daarom is onze dienstverlening transparant opgebouwd in een bedrag per maand. Alle vastgestelde diensten zijn daarin opgenomen.

Support nodig? Bel 076-2019007

Dienstverlening 2Foqus


2Foqus biedt ondersteuning op verschillende vlakken en in verschillende stadia. Zo bieden wij in het pre project advies over de aanpak, architectuur en in te zetten tooling. Gedurende de implementatie leveren wij de benodigde consultancy en indien gewenst projectmanagement. Aanvullend hierop helpen wij bij het op peil brengen en houden van het kennisniveau middels opleidingen en trainingen. Na ingebruikname zorgen wij middels ons support aanbod voor continuïteit en overige praktische ondersteuning. Ten slotte ondersteunen en adviseren wij bij de opzet van een competence centre waarbij we de ondersteuning door 2Foqus afneemt naar mate het kennisniveau van het competence centre toeneemt.

Download ebook Support

Case: Quooker

“Als we door de voorspellende trendanalyses van QlikView twee stilstand-dagen hebben weten te voorkomen is de investering al terugverdiend.”

Geertjan Woltjes, Controller/Plant Manger

Lees de hele case

Support


Wij beschikken over een “skilled” supportdesk welke beschikt over functionele- en technische productkennis. Afhankelijk van de afspraken bieden we eerste- tot en met derdelijns support.

Ondanks dat wij iedereen even belangrijk vinden is niet elke organisatie hetzelfde. Sommige organisaties doen veel zelf terwijl anderen zich meer bij hun kerntaken houden. Derhalve bieden wij support op verschillende niveaus die aansluit op de wens van de klant.

BEST EFFORT

BASIC
  • 1 Aanspreekpunt
  • ≤ 4 Tickets per maand
  • 1 Jaarlijkse update
  • Consultancy: op nacalculatie
  • Applicatie monitoring: remote
  • Dedicated support: -

FULL SERVICE SUPPORT

ADVANCED
  • 1 Aanspreekpunt
  • ≤ 20 Tickets per maand
  • Alle beschikbare updates
  • Consultancy: 1 dag per maand
  • Applicatie monitoring: remote
  • Dedicated support: inclusief